משלוחים חינם לכל הארץ

מהם יהלומים שחורים?

יהלומים מגיעים בצבעים שונים, לבנים וצבעוניים. במאמר שלפניכם נתמקד ביהלומים שצבעם שחור.

כולנו רגילים לחשוב על יהלומים כעל אבנים לבנות ומנצנצות, אך האם ידעתם שיש גם יהלומים שחורים? יש כאלה אשר מאמינים שיהלומים שחורים לא באמת קיימים ואם אם אכן קיימים, מדובר ביהלום באיכות ירודה – אך ההפך הוא הנכון. יהלומים שחורים טבעיים יקרים ונדירים הרבה יותר מיהלומים לבנים. טבעת יהלום שחור משדרת יוקרה ואלגנטיות, וכל מי שבאמת מבין ביהלומים ידע בוודאות שמדובר בטבעת לא זולה אך יפיפייה.

יהלומים שחורים אמיתיים כמו יהלומים לבנים, אך הרבה פחות נפוצים. חשוב לציין כי יש יהלומים שחורים שצבעם שונה בצורה מלאכותית ויש יהלומים שצבעם שחור טבעי. מומלץ לבחון את האפשרויות השונות של טבעת יהלומים שחורים אצלנו בקטלוג יהלומים שחורים.

קיימים שני סוגים של יהלומים שחורים בשוק:

פנסי בלאק –

יהלום שנמצא בטבע בצבע שחור. מדובר ביהלום נדיר מאוד, ובהתאם לכך גם יקר מאד. ניתן למצוא יהלומים שחורים טבעיים רק בברזיל או באפריקה. ליהלומים השחורים יש את אותו הרכב כימי כמו של היהלומים הלבנים, אך המבנה הקריסטלי שלהם שונה אשר גורם לשינוי בצבע.

יהלום שחור שעבר טיפול –

יהלום שבמקורו דרגות הצבע והניקיון שלו היו נמוכות. הוא עבר טיפול בטבילה לקבלת צבע שחור עמוק ומרשים. יהלומים שחורים שעברו טיפול נחשבים זולים יחסית, ומחירם נמוך בהרבה משל יהלומים לבנים. 

בשנים האחרונות הפכו יהלומים שחורים לאופנתיים ופופולריים מאוד

מעצבים רבים משבצים אותם בתכשיטים. לא מעט חברות תכשיטים, כולל החברות המובילות בעולם, מציעות תכשיטים משובצים ביהלומים שחורים, או תכשיטים ששולבו בהם גם יהלומים שחורים.

ליהלומים שחורים יש פחות ברק מליהלומים לבנים, והם מנצנצים פחות. מצד שני, הם משתלבים יפה עם זהב לבן, זהב צהוב, ואפילו זהב אדום. התוצאה – אלגנטית ומרשימה.

מומלץ אפילו לשקול לשבץ יהלום שחור בטבעת אירוסין. יהלום שחור יהפוך את טבעת האירוסין שלך לייחודית ומהממת.

היהלום השחור המפורסם בעולם מכונה "האורלוב השחור"

הוא קרוי על שם נסיך רוסי שהציע נישואין עם היהלום לנסיכה קטרינה. אך אבוי – היא דחתה אותו, מה שהוביל להתאבדות הנסיך…

היהלום שוקל כיום 67.5 קראט. השמועה מספרת שהוא התחיל את דרכו במשקל של לא פחות מ 300 קראט!

קדחת הסיפורים סביב “האורלוב השחור” הולידה גם את הסיפור על כך שהאבן הייתה חלק מפסל של בודהה שהוצב בכפר נידח בהודו. היא נגנבה ע”י חייל שהתחפש לנזיר והאבן מצאה עצמה לבסוף בהולנד.

היהלום הזה קשור ללא פחות מארבעה מקרי התאבדות (!): זה של הנסיך אורלוב, זה של סוחר יהלומים אמריקאי שהתאבד לאחר שמכר את היהלום ושני מקרי התאבדות של נסיכות רוסיות. יש אבנים עם סיפורים מסובכים…

אנחנו ב D&O jewellery יכולים:

כמובן כמו תמיד, אצלנו ב d&O jewellery תכשיטי יהלומים איכותיים במחירים מציאותיים! 

אם את עדיין מתלבטת בנוגע לצבע היהלום המתאים ביותר עבורך, מומלץ לקרוא קצת על צבעי היהלומים השונים. אנחנו תמיד שמחים לענות על כל שאלה באתר, באינסטגרם, בפייסבוק ובטלפון 077-230-5070.